10 فروردين 1403



شیوه‌ی انتخاب بهترین تور آنتالیا نوروز

2.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رای)

شیوه‌ی انتخاب بهترین تور آنتالیا نوروزروزهای پایانی سال همیشه، یادآور نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات بلندمدت آن است. یکی از تفریحاتی که در این تعطیلات مورد استقبال مردم قرار دارد سفر است. برای یک سفر لذت‌بخش لازم است تا تور مناسبی انتخاب شود اما گاهی تصمیم گرفتن بین گزینه‌های مختلف پیچیده می‌شود.

آژانس مقتدر سیر تابان، با اتکا به تجربه بیش از ۱۰ ساله‌ی خود می‌کوشد تا در این‌جا راهنمایی را تدارک بیند تا مسافران امکان انتخاب بهترین تور آنتالیا را داشته باشند. بدین منظور مهم‌ترین عوامل مؤثر در یک بسته‌ی تور به صورت مشروح در ادامه آمده است که با مطالعه‌ی آن می‌توانید با دیدی باز و دقیق نسبت به یک انتخاب درست اقدام کنید.


۵ عامل اصلی یک بسته‌ی تور آنتالیا که باید بشناسید
بسته‌های تور گردشگری شامل خصوصیاتی هستند که کم و بیش برای افراد آشنا هستند و ممکن است همین آشنایی اولیه این گمان را ایجاد کند که با همه چیز آشناست، و در اثر نادیده گرفتن جزئیاتی خاص سفر وی دچار مشکل شود. در این‌جا تلاش کردیم تا با شرح دقیق موارد آشنایی و تسلط شما با این خصوصیات را به بالاترین سطح برسانیم تا در نوروز ۹۷ سفری بی دغدغه و لذت‌بخش را تجربه کنید.


▪    فصل مسافرت
هر مقصد گردشگری، وابسته به نوع آب و هوا و محل قرارگیری آن در کره خاکی دارای فصل‌های مناسبی برای سفر است. طبیعتاً تقاضا در فصل‌های مناسب برای هر مقصد بیشتر بوده و عامل تقاضا بر قیمت یک بسته تأثیر مستقیمی دارد. آنتالیا به واسطه غلبه‌ی ویژگی تفریحی/ساحلی بودن آن نیازمند آب و هوایی گرم برای سفری مناسب است و به واسطه‌ی این عامل زمان مناسب برای سفر به آن خرداد تا شهریور است. اگر چه تورهای آنتالیا در فصل زمستان هم برگزار می‌شوند اما تور نوروز یک حد وسط بین زمستان و تابستان است و در این زمان تفریحات آبی به مرور برای علاقمندان بازگشایی می‌شود. اما عید نوروز به دلیل طولانی بودن تعطیلات‌ش از فصل‌های پر تقاضا برای آنتالیا محسوب می‌شود.


▪    تاریخ دقیق مسافرت
در یک فصل نیز برخی تاریخ‌ها دچار تقاضای بیشتری هستند. عموما تعطیلاتی که مدت زمان بیشتری دارند یا در فصل تابستان شهریور ماه به دلیل نزدیکی به پایان فصل تعطیلات از تقاضای بیشتری برخورد دارند و این تقاضای بیشتر طبعا تأثیری مستقیم بر هزینه‌ها خواهد گذاشت. در عید نوروز نیز تاریخ‌های ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین به واسطه قرار گرفتن در هفته‌ی اول نوروز و تمرکز بیشترین تعطیلات از محبوب‌ترین تاریخ‌ها هستند.


▪    مدت زمان اقامت
خصوصیت دیگری که در یک بسته‌ی تور مسافرتی اهمیت بالایی دارد مدت زمان اقامت در مقصد است. هر چه مدت اقامت بیشتر باشد قیمت بسته به نسبت بسته‌های مشابه از نظر پارامترهای دیگر بالاتر خواهد بود. در طول سال، مدت زمان اقامت اکثر تورهای آنتالیا ۶ شب است اما این مدت برای تورهای نوروز تا ۱۰ شب نیز افزایش دارد. این مدت زمان اجازه لذت هر چه بیشتر از سفر و مقصد را برای مسافران فراهم می‌کند.


▪    مکان اقامتی
آنتالیا از آن دست مسیرهایی‌ست که هتل یا محل اقامت در آن نقش پر رنگی را بازی می‌کند. از آن‌جا که بخش عمده‌ای از وقت مسافر در هتل و در حال استفاده از امکانات هتل صرف می‌شود بنابراین توجه ویژه به این پارامتر می‌تواند کیفیت سفر را به شکل اساسی متحول کند. خصوصیات اتاق نظیر؛ اندازه‌ی اتاق، اندازه‌ی تخت، امکانات آن و ویویی که دارد می‌تواند از نکات مهم و مورد توجه باشد. همچنین امکانات خود هتل نظیر استخر، بازی‌های آبی، رستوران‌ها و کافه‌ها و نزدیکی به ساحل یا داشتن ساحل اختصاصی از مهم‌ترین عوامل یک هتل خوب هستند.
به گزارش ویرلن؛ از خصوصیات فیزیکی هتل که بگذاریم، عامل مهم بعدی سرویس ارائه شده در بسته‌ی تور برای آن هتل است. اکثر بسته‌های تور برای آنتالیا با سرویس ALL عرضه می‌شوند. این سرویس در حقیقت وعده‌های غذایی روزانه را به طور کامل شامل شده و همچنین میان‌وعده نیز به صورت رایگان به مسافران عرضه می‌شود. اما اگر به دنبال حداکثر سرویس قابل ارائه هستید بهتر است از سرویس‌های UALL و حتی MAX.ALL استفاده کنید. وابسته به هتل برخی امکانات دیگر نیز در این نوع سرویس‌ها به رایگان به مسافران عرضه خواهد شد.


▪    پرواز و امکانات آن
یکی از پر مسافرترین مسیرهایی که از ایران به آن تور برگزار می‌شود آنتالیاست. در این مسیر ایرلاین‌های داخلی از جمله قشم‌ایر، آتا و تابان و همچنین ایرلاین‌های ترکیه‌ای مثل اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس فعال هستند. قیمت ایرلاین‌های ترک بیشتر بوده و کیفیت آن‌ها بالاتر است.
اما نکته‌ای که می‌بایست همه‌ی مسافران توجه دقیق‌ترین به آن داشته باشند ساعت پرواز است. با توجه به مسیر ۳ تا ۴ ساعته به آنتالیا، پروازهایی مسیر رفت که در صبح برگزار می‌شود و همچنین پروازهایی که در مسیر برگشت در عصر برگزار می‌شوند بهترین‌ها هستند و طبعا از قیمت بالاتری برخورد دارند اما در حالت‌هایی که پروازها در زمان‌هایی غیر این موارد برگزار می‌شود ممکن است مدت زمان حضور شما در مقصد کاهش یابد و این مسأله در مقابل قیمت چندان اهمیت نداشته باشد.

 

شیوه‌ی انتخاب بهترین تور آنتالیا نوروز

 
حال که کلیه عوامل مؤثر برشمرده شدند، این مسافر است که می‌بایست توانایی‌ها، امکانات و بودجه‌ی خود را با خصوصیات بسته‌های عرضه شدپه بسنجد تا بتواند بهتری انتخاب را برای خود داشته باشد. انتخاب درست مطمئناً نتیجه‌ی مستقیمی بر خاطره‌انگیز بود سفر و لذت بردن از آن خواهد داشت.


انواع تورهای آنتالیا
اکثر مسافران وابسته به قصدی که از سفر دارند جز تورهای عادی، با تور لحظه آخری آنتالیا و تور لاکچری آنتالیا آشنا هستند. این ۳ دسته مشخصاً مهم‌ترین و پرطرفدارترین انواع تورها هستند اما علاوه بر این‌ها نوع تورهای دیگری نیز وجود دارد که ممکن است برای همه شناخته شده نباشد و صرفاً وابسته به نیاز افراد یا شغل آن‌ها برای‌شان شناخته شود. برای مثال تورهای نمایشگاهی یا تورهای ماه عسل از این نوع هستند.
در مورد تور لحظه آخری گاهی برخی از مسافران به دلیل عدم آشنایی دقیق دچار اشتباهاتی می‌شوند. در درجه‌ی اول باید متذکر شویم که این تورها از نظر کم و کیف تفاوتی با تورهای عادی ندارند. اما دارای دو محدودیت هستند که مسافران قبل از تصمیم به استفاده از آن‌ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند. نکته اول ظرفیت محدود آن‌هاست بنابراین اگر قصد مسافرات با تعداد زیاد دارید ممکن است امکان خرید این تورها برای شما فراهم نشود. همچنین این تورها در روزهای منتهی به برگزاری فروخته می‌شوند و صرفاً برای کسانی که امکان سفر در زمان کوتاه را دارند مناسب است.


تورهای آنتالیای مقتدر سیر
آژانس مقتدر سیر، از مجریان مستقیم تور آنتالیا در سال‌های گذشته بوده است. این آژانس با چارتر پروازهای سان‌اکسپرس در این مقصد و همچنین همکاری با اکثر هتل‌های آن در سال‌های اخیر با تسلط بر منطقه امکان ارائه بهترین و قابل اعتمادترین خدمات را به مسافران خود دارد. علاوه بر این نوع تور، بسته‌ها با خصوصیات دیگر به منظور دستیابی به تنوع هر چه بیشتر نیز ارائه می‌شود تا مسافران عزیز امکان انتخاب متنوعی داشته باشند.

 

شیوه‌ی انتخاب بهترین تور آنتالیا نوروز

لذت از نوروز ۹۷ با تور آنتالیا
هر ساله بخش عمده‌ای از سفرهای نوروزی به مقصد آنتالیا انجام می‌شود. از این رو بسته‌های تور مسافرتی این مقصد از میانه‌های دی‌ماه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا انتخاب خود را انجام دهند. فروش این بسته‌ها تقریباً تا میانه‌های تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد. مسافرانی که به دنبال تورهایی هستند که مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در خود جمع کرده است می‌بایست زودتر از سایرین اقدام کنند زیرا این نوع بسته‌ها حداکثر تا پایان بهمن ماه در دسترس هستند و ظرفیت این نوع  تور آنتالیا نوروز 97 پر خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه