01 ارديبهشت 1403



خرید سیسمونی و اسباب بازی

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

مادران و پدرانی که نمی دانند کدام شیشه شیر و یا کالسکه برای کودکشان مناسب تر است یا ترجیح می دهند به جای اینکه در ترافیک از یک مغازه به مغازه دیگر بروند با کودکشان وقت صرف کنند و از مادر بودنشان لذت کافی را ببرند، میتوانند از مطلبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت بهره ببرند.

در ابتدا تجریه موفق سه خانم کارآفرین را از زبان خودشان بشنوید:

معرفی کودکو:

کودکو فروشگاهی اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت می کند. بنیانگذاران کودکو خانم هایی هستند با تحصیلات متفاوت در زمینه های مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت التکرونیکی و بازاریابی، ولی همگی آنها یک نکته ی مشترک دارند : مادر بودن...

هدف ما ارائه خدمات مناسب به مادران و پدرانی است که نمی دانند کدام شیشه شیر و یا کالسکه برای کودکشان مناسب تر است یا ترجیح می دهند به جای اینکه در ترافیک از یک مغازه به مغازه دیگر بروند با کودکشان وقت صرف کنند و از مادر بودنشان لذت کافی را ببرند . لادن مدیر بازاریابی و از موسسان کودکو می گوید: ما هم این اطلاعات را وقتی برای اولین بار مادر شدیم نمی دانستیم. تیم خدمات مشتریان کودکو با اطلاعاتی کامل در زمینه سیسمونی و محصولات کودکان، آماده ارائه راهنمایی به نو مادران است.

ایده ی کودکو چگونه به مرحله ی اجرا رسید؟

فاطمی، مدیر عامل و از موسسین کودکو توضیح می دهد: ما مادرانی پر از مشغله هستیم و گریزان از اینکه برای چند تکه محصول مورد نیاز ساعت ها را در شلوغی و ترافیک شهر تهران سپری کنیم. بازار ایران منسجم نیست و ما مغازه های بزرگی که کلیه مایحتاج مادر را در یک مکان داشته باشند نداریم. به علاوه در شهرستان ها تعداد مراکز با کیفیت خوب کمتر است.

ما به دنبال ایجاد فضایی بودیم که مادران مدرن ایرانی بتوانند با اطمینان خاطر و به آسانی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزلشان دریافت کنند. ما به دنبال راه حلی برای مشکلات مادران ایرانی بودیم، مشکلاتی مانند: خرید لیست سیسمونی و یا حتی خرید هدیه هایی برای تولدهایی که کودکانمان هر هفته دعوت می شوند...

اینگونه شد که ایده کودکو برای اولین بار به فکر ما رسید.

چه چیزی کودکو را از سایر فروشگاههای اینترنتی متمایز می کند؟

ملودی، مدیریت داخلی و از موسسین کودکو می گوید: ما هرگز نمی خواهیم فقط یک فروشگاه باشیم. تمام تلاش ما بودن در کنار مادران است تا لحظات شیرین مادر بودن را بدون دغدغه و نگرانی بابت کیفیت محصولات تجربه کنند.

بنابراین به طور کاملا تخصصی درباره محصولات موجود در سایت تحقیق و بررسی می کنیم تا هر فردی با هر بودجه ای دست خالی برنگردد!!

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد کودکو ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره محصولات موجود است تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

کودکو به دنبال راه حلی برای هدیه های لحظه آخر مادران نیز هست. اسباب بازی هایی مقرون به صرفه که کادو پیچ می شوند و بزرگترین دغدغه ی آخر هفته مادران را بر طرف می کنند.

آیا شما فروشگاهی فیزیکی برای مشاهده محصولات از نزدیک دارید؟

فاطمی: ما در حال حاضر فروشگاه فیزیکی نداریم ولی عکس ها،توضیحات و حتی فیلم هایی دقیق و مشخص از محصولات برای مشتریانمان قرار داده ایم تا بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین تیم مجرب و متخصص کودکو همواره و هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان به صورت تلفنی و گفتگوی آنلاین هستند.

لادن: تیم کودکو همچنین برنامه گسترده ای جهت برگزاری کارگاه های آموزشی-تفریحی برای مادران و کودکان دارد و مطالب آموزشی و علمی مورد نیاز مادران را از طریق ایمیل برایشان ارسال می کند.

*اگر تمایل به شرکت در برنامه های هیجان انگیز کودکو و اطلاع از مقالات کودکو دارید، عضو خبرنامه ما شوید*

شما چه محصولاتی در کودکو دارید؟

ملودی: سایت ما کلیه محصولات سیسمونی مورد نیاز کودک از سن 0 تا 5 سالگی ، محصولات ضروری برای خانم های باردار و مادران و طیف وسیعی از اسباب بازی های این گروه سنی را پوشش می دهد.

ما در حال حاضر بیش از 4،000 محصول متنوع برای فروش داریم و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این تعداد به 15،000 محصول افزایش خواهد یافت.

مشتریان شما چه کسانی هستند؟

فاطمی: به دلیل تنوع زیاد محصولات و طیف گسترده قیمت کالاها، مشتریان ما از سرتاسر ایران و با بودجه های متفاوت هستند. ما همه روزه سفارشاتی را به دورترین نقاط ایران ارسال می کنیم و مشتریان وفاداری از کلیه ی شهرستان های مختلف داریم. این در حالیست که 60٪ تعداد سفارشات را از مشتریان تهرانی داریم!

روند سفارش گذاری در سایت شما چگونه است؟

فاطمی: سفارش محصول در کودکو بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی کالای انتخابی خود را به سبد خرید اضافه کرده و با تکمیل فرم ثبت نام در سایت از تخفیف کوپوینت کودکو نیز برای خرید بعدی خود بهره مند شوید.

پرداخت مبلغ کاملا ایمن بوده و می توانید از طریق درگاه بانک ملت و یا پرداخت کارت به کارت برای شهرستان ها و یا پرداخت هنگام تحویل (ویژه مشتریان تهران) وجه را پرداخت نمایید. به همین سادگی!!

در صورت داشتن سوال و یا مشکل احتمالی در هر مرحله از سفارش، تیم ما با کمال میل آماده راهنمایی شما هستند.

به عنوان بانوان کارآفرین چه پیشنهادی برای سایر خانم های جوان و کارآفرین دارید؟

لادن: خانم ها در مسائل مدیریتی و کارهای تیمی توانایی های بی نظیری دارند. آنها می توانند در عین حال که همسری مهربان ومادری فداکار هستند انسانی سخت کوش و موفق باشند. فقط کافیست توانایی ها ،نقاط قوت و مهارت هایشان را پیدا کنند و با اعتماد بنفس گام بردارند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

به امید روزی که خانم ها در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های تکنولوژی کارآفرین و پیشرو باشند.

فروشگاه اینترنتی کودکو

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

بارگذاری نظرات قدیمی تر

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه