31 فروردين 1403



مراقب لباس سفید خود باشید.

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

فكر مي‌كنيد چرا رنگ سفيد در تمام طول سال جزو رنگ‌هاي محبوب در پوشيدن لباس به شمار مي‌آيد؟!


در لباس‌های سفید آرامش و تازگی وجود دارد كه آنها را شیك مي‌سازد! اين عقيده طراحان مد و لباس است. به خصوص اگر این رنگ در روزهاي گرم سال پوشیده شود شیك‌تر هم جلوه خواهد كرد.
هرچه دمای هوا بالاتر می‌رود پوشنده لباس سفید آرام و خونسرد به نظر می‌رسد. بهتر است نگاهی به بعضی از اصول پایه، در پوشیدن لباس‌های سفید بیندازیم، یكی دو نكته برای یادآوری اینكه چه وقت باید لباس سفید پوشید وجود دارد:

1- مراقب باشید كه كجا لباس سفید مي‌پوشید:

از آنجایی كه سفید نور را منعكس می‌كند و هر چیزی كه در زیر آن قرار داشته باشد را بزرگتر جلوه می‌دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نكنید زیرا آن بخش‌هایی از بدن شما كه بزرگ هستند را بزرگتر جلوه مي‌دهد. در عوض مي‌توانید لباس سفید را برای بخش‌هایی از بدن كه كوچك هستند استفاده كنید تا عيب‌هاي بدنتان پوشيده شود.

2- از لباس كشباف سفید چشم بپوشید:

اگر شما یك پرستار، تازه عروس، یا حتي يك كودك زیر پنج سال هستید، لباس كشباف سفید را به گوشه كمد لباس‌هایتان بفرستيد؛ این لباس شما را ریز، كوچك و حتی كوتاه‌تر نشان مي‌دهد.

3- در مورد پوشیدن كفش‌های سفید دوباره فكركنید:

كفش‌های سفید جیغ مي‌زنند: بهار و تابستان! شايد به همين دليل است كه خرید كفش‌های سفید در فصول گرم متداول‌ تر است. اما از آنجایی كه كفش‌های سفید پاهایتان را بزرگتر نشان‌می‌دهند و همچنین مي‌توانند بلندای پایتان را كوتاه‌تر جلوه دهند؛ شما با پوشيدن آنها كوتاه قدتر به نظر مي‌آييد، پس بهتر است برای رسیدن به اهداف خیالی‌تان انتخاب بهتری داشته باشید و در جست‌ و جوی مدل و رنگ كفشی باشید كه پاهاي شما را باریك و كشیده نشان دهد.

4- برای مهمانی عروسی سفید نپوشید:

اگر شما عروس هستید یا مهمانی عروسی متعلق به شماست سفید بپوشید، ‌در غیر این صورت سعی نكنید لباس سفید یك دست را براي مهماني شب انتخاب كنيد. سعی نكنید با عروس كه بزرگترین روز زندگی‌اش است رقابت كنید.

با تمام اين تفاسير، اگر شما هیچ رنگ دیگری را دوست ندارید و فقط سفید به شما می‌آید و تنها رنگ انتخابی شما است، سعی كنید از رنگ كرم نزدیك به سفید، به جای رنگ سفید عاجی، پوست تخم‌ مرغی یا صدفی استفاده كنید. پس نا امید نشوید و سایه‌ اي دیگر از رنگ سفید را به جای سفید خالص امتحان كنید.

دقت كنيد كه پوشیدن رنگ سفید بهترین راه برای شیك به نظر رسیدن، آرامش داشتن و لذت بردن از هوای گرم است. اگر این اصول را به‌كار ببرید، وقتی لباس می‌پوشید، حتما آرام و البته زيبا به نظر خواهید آمد.

 

گردآوری: گروه سبک زندگی سایت تخصصی بانوان - مامی سایت


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

بامیه خانگی با کیفیت قنادی

دوستان من علاوه بر مقادیر و طرز تهیه، تمام نکته هایی که از اساتید یاد گرفتم و یادم مونده 😉 رو عنوان میکنم. امیدوارم نتیجه براتون رضایت بخش باشه.

شربت بار زولبیا و بامیه

دوستان همونطور که میدونید شربت بار برای زولبیا و بامیه با باری که برای شیرینی های دیگه یا باقلوا درست میکنیم کمی متفاوت و غلبظ تر است.

نان بربری خانگی

نان بربری خانگی با کیفیت و ماندگاری مناسب را به راحتی با رسپی زیر در منزل تهیه کنید

پیراشکی کرمدار ( دونات کرمدار )

این پیراشکی های خوشمزه و رسپی بسیار راحت و روان آن تقدیم نگاه زیبای دوستان مامی سایتی عزیز! امیدوارم از تهیه ش لذت ببرید.

کرم لبو

کرم لبو، خوشمزه و اسموتی هست با مزه غالب و واضح لبو که میتونه یکی از دسرهای شب #یلدا باشه، من این کرم رو با برگه های خشک لبو تزئین…

پیش غذای لبو و بروکلی

یه #پیش_غذای خاص، متفاوت و مناسب برای سرو در کنار غذاهای گوشتی #مدرن که میتونه گزینه مناسبی برای میهمانی شب #یلدا باشه.

سلامت

بخشهای دیگر مامی سایت!

  • نوروزانه

  • شب یلدا

آخرین نظرات کاربران

سعید
بسیار مفید بودو من از ان استفاده کردم
somy
بنظر خیلی خوب و خوشمزه میاد
من اینو به حلوای لبو ترجیح میدم واقعا

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه

کاربران آنلاین