10 فروردين 1403



تاثیر کرم ضد آفتاب برای پیشگیری از سرطان پوست

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

Sunscreen burn my face article#سرطان #پوست یکی از بیماری هایی است که بعضی افراد ممکن است به آن دچار شوند. در این مقاله تاثیر کرم ضد آفتاب برای پیشگیری از سرطان پوست را عنوان می کنیم.

طبق گزارش اخیر محققان، استفاده از ضدآفتاب دارای ۳۰ SPF بر روی موش ها قبل از قرارگیری در معرض اشعه ماوراءبنفش B موجب به تاخیر افتادن روند پیشرفت سرطان پوست شد.

 یافته های مطالعه محققان دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا نشان می دهد که می توان با استفاده از موش ها، شیوه های جدید و موثرتر پیشگیری از خطرناک ترین انواع سرطان پوست را تشخیص داد.

به گفته محققان، در طول ۴۰ سال گذشته نرخ بروز سرطان پوست یا ملانوما به شکل مداوم در حال افزایش است. مشخص شده است که استفاده از ضدآفتاب ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی ناشی از نور خورشید که فاکتور پرخطر اصلی ابتلا به سرطان پوست است، بسیار مفید است.

Sunscreen burn my face article

دکتر کریستین برد، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما با استفاده از مدل موش ها، امکان توانایی تاثیر کرم های ضدآفتاب را نه تنها در پیشگیری از آفتاب سوختگی، بلکه در پیشگیری از سرطان پوست مورد آزمایش قرار دادیم. نتیجه مطالعه ما دستاورد بسیار مهمی است.»

به گفته محققان، نتایج این مطالعه بسیار حائز اهمیت است چراکه تاثیر تمامی انواع ضدآفتاب ها، از جمله شیمیایی یا فیزیکی، مورد آزمایش قرار گرفتند و کارآمدی آنها در حفاظت در مقابل سرطان پوست نشان داده شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه