10 فروردين 1403



ترفندهای آرایشی ساده برای حجیم کردن لب

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

lip makeupبسیاری از افراد دوست دارند #لب های بزرگ و حجیمی داشته باشند. در این مقاله ترفندهای آرایشی ساده برای حجیم کردن لب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لب ها عضو مهم در زیبایی هرکسی هست بخصوص جدیدا که بازار حجیم کردن لب بدجور داغه! اما چه خوبه که لبهایی برجسته و خوش فرم متناسب با اعضای دیگر صورتمون داشته باشیم. در این مقاله میخوام راههای آسون و طلایی حجیم کردن لب رو بهتون بگم

_ معمولترین راهی که همه میدونن این هست که برای بزرگتر شدن لب میتونیم خط لبو بیرون خط خوده لبمون بکشیم..(که البته با اصول باید کشیده بشه)

_ اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود ، بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید (یادتون باشه که این خط سفید رو با پد محو کنید و همینطوری نذارینش!)

_ راه بعدی اینه که دو رنگ رژلب از یه طیف رنگی ( فقط کمرنگترین و پررنگترین ) استفاده میکنی, مثلا صورتی خیلی کم رنگ و صورتی خیلی پررنگ! بعد از کشیدن خط لب, اول کل لبتو از رژ صورتی پرنگ میزنی,بعد از رژ صورتی کمرنگ استفاده میکنی و کاملا یه لایه روی اون میمالی و حالا برق لب رو روش میزنی..

_ راه چهارم اینه که بعد از ینکه رژتو زدی, از یک رژ براق و کمرنگ با توجه به طیف رنگی رژی که روی لبت هست, اون رژ براق و کمرنگ رو فقط و فقط روی وسط لبهای بالایی و پایینیت میزنیو بعد با دست کمی رنگه روی لبت رو میمالی تا تفاوت رنگ مشخص نشه

_ راه آخر یه راه طبیعی هست، یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید.

 
روش های سریع برای بزرگتر كردن لبها

سوال : در چند سال اخیر لبهای من باریكتر شده اند ، چگونه می‌توان آنرا بزرگتر نشان داد ؟

پاسخ : با رسیدن به سن چهل سالگی لبهای شما شروع به كوچك شدن می‌كند . من سه روش برای بزرگتر كردن و برجسته نشان دادن لب به شما پیشنهاد می‌كنم :

_ از رژهایی با رنگهای روشن یا معمولی استفاده كنید تا لبهای شما برجسته به نظر برسد.

_ از نوع براق و چرب استفاده كنید. آنها نور را منعكس می‌كنند و لب را برجسته نشان می‌دهند.

_ در آخر با یك مداد لب پهن روی خط بیرونی لب خود بكشید و از خطی استفاده كنید كه تیره تر از لب شما باشد. خیلی ذهن خود را به آن مشغول نكنید،كشیدن خط بیرونی روی لب خیلی هم جالب به نظر نمی رسد.

lip makeup

 
آموزش جدید آرایش لب برای داشتن چهره جذاب

استفاده ضربه ای از رژلب راحتترین و سریع ترین راه برای داشتن چهره ای رومانتیک می باشد. اما وقتی باعث چسبنده شدن لب ها می شود کدام محصول برای شما مناسب می باشد؟

اول : لب های خشکی زده اصلا زیبا نیستند، بنابراین لب های خشک را قبل از استفاده از هر رژلبی مرطوب کنید. یکی از کلک های مورد علاقه من استفاده از کرم چشم روی لب ها می باشد، بعد با استفاده از مسواک یا لیف به آرامی آنها را بر روی لب یا پوست می مالیم تا از دست پوست خشک راحت شویم.

رژ مایع : اگر می خواهید ظاهری لطیف داشته باشید از رژ های مایع استفاده کنید، این به شما رنگی زیبا و ظریف و لطیف می دهد. شما همچنین می توانید از بوم لب ( بوم لب مانند رژ لب و بدون رنگ است که لب ها را بسیار نرم و لطیف می کند ) هر چقدر دوست دارید بر روی لب هایتان بعد از رژ لب مایع استفاده کنید بنابراین لب ها هرگز خشک نخواهند بود و بیشتر رژ لب های مایع دو کاره هستند و به عنوان برس ظریف نیز استفاده می شوند.

مات کردن : اگر رنگ ماندگار با پوشش کامل می خواهید از فرمول رژ لب های جامد استفاده کنید. بسیاری از رژ لب هاب جامد مات می توانند باعث خشکی شود بنابراین به دنبال نوع کرم مانند و نیمه مات آن ها باشید. مراقب باشید که نوع کرم مانند آن بیشتر در هنگام بوسیدن پاک می شوند.

براق کننده : این انتخاب خود به تنهایی می تواند برای استفاده بر روی رژلب مناسب باشد. همچنین می تواند راه بسیار خوبی برای حجیم تر نشان دادن لب ها باشد. اگر می خواهید ماندگاری رنگ لبهایتان طولانی تر شود از سایه های مشخص که به لب های شما حالت براق می دهند استفاده کنید اما این کار را لو ندهید.

مداد : آیا با آراستگی مشکل دارید؟ خط لب بهترین راه برای این است که از ریختن رژ لب به سمت چروک های دور لب جلوگیری کند. برای داشتن یک ظاهر طبیعی، از خط لب بعد از رژ لب و ترکیبات آن اگر با برس رژ لب لازم بود، استفاده کنید. برای داشتن رژ لب ماندگار از بوم لب بر روی لب ها استفاده کنید سپس با خط لب دور تا دور لب ها بکشید.

 
انتخاب رژ برای داشتن لبانی برجسته

اگر جزو آن دسته از دوستانی هستید که می خواهید هنگام انتخاب رژ لب مورد نظرتان بدانید که کدام رژها لبهایتان را برجسته و درشت تر نشان می دهند باید بدانید که:

اغلب رژهای بسیار چرب و غلیظ و البته مات لبها را ضخیم تر و درشت تر نشان می دهند که بهتر است قبل از زدن آنها حتما با خط لبی که دو سه درجه تیره تر ازرنگ رژلبتان است دور لب را ، نه با فاصله ی زیاد خط بکشید و سپس از این رژ چرب و مات استفاده نمایید.

کسانی هم که لبهای برجسته وگوشتی دارند با استفاده از رژلبهای براق و البته روشن می توانند آنها را خوش فرم و منظم سازندو ناگفته نماندکه این دسته نیز بهتر است قبل از آن ازیک مداد همرنگ رژشان استفاده کرده و درست روی خط لب خودشان آنرا بکشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه