10 فروردين 1403



با این نکات ابروهایتان را حرفه ای بردارید

3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رای)

Bardashtan Abrooدر این مقاله از مامی سایت قصد داریم نکاتی به شما عزیزان معرفی کنیم که بتوانید با استفاده از آن ها ابروهایتان را به سبک حرفه ای ها بردارید. با ما همراه شویذ

بسیاری از خانم‌ها گرچه سال‌هاست ابروهایشان را برمی‌دارند تا زیباتر به نظر برسند، اما به‌دلیل آن‌که برخی نکات را نمی‌دانند دچار مشکل می‌شوند؛‌ مشکلاتی که از تحمل درد بیشتر هنگام چیدن موهای اضافه ابرو شروع می‌شود و تا بد جلوه کردن ابروها به جای زیبا شدن ادامه پیدا می‌کند.

برای این‌ که مشکلات مذکور را نداشته باشید نکات ذیل را هنگام آرایش ابروها مد نظر قرار دهید:


همیشه قبل از برداشتن ابروهایتان دوش بگیرید

دوش گرفتن علاوه بر این که باعث لطافت پوستتان می‌شود سبب زدودن کثیفی‌ها و آلودگی‌ها از میان ابروها شده، کار برداشتن و چیدن موهای اضافه را نیز به‌دلیل نرم شدن آنها آسان‌تر می‌کند.

 
از به کار بردن لوازم آرایشی بدون کیفیت خودداری کنید

موچینی که دو سر آن بخوبی روی هم نمی‌نشیند، آینه‌ای که به‌دلیل کدر و مات بودن یا نداشتن ویژگی محدب نمی‌تواند رشته‌های موی ابرویتان را به طور واضح منعکس کند‌ و خلاصه هر چیزی که شما را هنگام آراستن ابروها به دردسر می‌اندازد، همگی هم خسته‌تان می‌کند هم نتیجه کار را چنان که می‌خواهید به انتها نمی‌رساند.

 
شانه کردن ابرو

بعضی افراد پس از ساعت‌ها کلنجار رفتن با ابروهایشان آخر سر وقتی نتیجه کارشان را نگاه می‌کنند چهره در هم می‌کشند و کلافه و خسته از جلوی آینه برمی‌خیزند چون یک کار ساده را ابتدای چیدن موهای اضافه انجام نداده‌اند: شانه کردن ابروها. پیش از برداشتن ابرو حتما آنها را به جای شانه‌های معمولی با برس مخصوص ابرو یا حتی یک مسواک تمیز و بهداشتی به سمت مناسب شانه کنید تا پس از اتمام کار، جاهای خالی‌شده اشتباهی، مجبورتان نکند موهای دیگری را بچینید و ابروهایتان بیش از حد باریک شود.

Bardashtan Abroo

 
بند انداختن را فراموش کنید

در قدیم که امکانات آرایشی محدود بود خانم‌ها برای اصلاح صورت خود و خلاصی از دست موهای زائد روی صورتشان به بند انداختن متوسل می‌شدند اما اکنون گرچه اوضاع فرق کرده با این حال بسیارند کسانی که همچنان به همین روش از شر موهای زائد خلاص می‌شوند. این کار پوست را تهدید می‌کند و در واکنش به آن قرمزی و التهاب و سختی بیشتری را تجربه خواهید کرد. یک دوش کوتاه مدت باعث نرمی پوست و مو می‌شود و با استفاده از موچین و وسایل با‌کیفیت راحت‌تر می‌توانید صورت خود را اصلاح کرده، موهای زائد را بچینید.

 
باریک کردن ابروهای تان را فراموش کنید

دقت کرده‌اید چرا اغلب خانم‌های مسن ابروهای باریکی دارند؟ یک دلیل آن این است که هنگام آرایش ابروهایشان بیش از اندازه موهای دور و اطراف ابرو را برداشته‌اند و از آنجا که به مرور زمان کشیدن موها سبب خارج شدن پیاز مو در این نواحی می‌شود دیگر جای آن پر نشده و مجبور شده‌اند همواره برای نظم دادن به کناره‌های ابرو مجدداً آن را باریک و باریک‌تر کنند. همچنین هنگام آرایش ابروها زیاده‌روی نکنید تا در صورت تمایل بتوانید به مدل ابروهایتان تنوعی مناسب بدهید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه