10 فروردين 1403



مراقبت های واجب تر از عمل زیبایی

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

هر سال، نزدیک نوروز که می شود، بیشتر از همیشه به زیبایی مان اهمیت می دهیم. بسیاری از افراد، برخی اعمال زیبایی بر روی چهره انجام می دهند که زیباتر و جوانتر شوند.

میل به زیبایی و زیبا پسندی در سرشت انسان است و پروراندن این طبع، حسی خوشایند است.

از اعمال زیبایی که برای جوانسازی و طراوت پوست روزهای نزدیک به سال نو طرفداران زیادی دارد،، انواع لیزر پوست، میکرودرم ابریژن و پیلینگ شیمیایی است. کاربردها و مزایای این اعمال زیبایی، متنوع است که در این مقاله نمی خواهیم آنها را بیان کنیم. نکته ای که میخواهیم به آن بپردازیم، مراقبت های پوست پس از چنین اعمال زیبایی است. چراکه مراقبت های پس از انجام اعمال زیبایی، تاثیر بسزایی در کیفیت کار انجام شده و حصول نتیجه مورد نظر دارد.

بعد از انجام لیزر، میکرودرم ابریژن و پیلینگ شیمیایی ، پوست بسیار حساس است و به مراقبت ویژه ای نسبت به حالت عادی دارد. اولین و مهمترین مراقبت از پوست، پس از لیزر، میکرودرم ابریژن و پیلینگ شیمیایی ، محافظت از پوست در برابر آفتاب است. در صورتیکه پوست تازه میکرودرم یا لیزر شده، بدون محافظت در برابر نورخورشید قرار بگیرد، به شدت آسیب می بیند و از مهمترین آسیب های آن ایجاد لک بر روی پوست است. بنابراین توجه کنید که بعد از لیزر پوست،  میکرودرم ابریژن و پیلینگ شیمیایی، به شدت از نور خورشید بپرهیزید و زمانی که ناگزیر شدید که برای رفتن به محل کار یا انجا کارهای واجب از منزل خارج شوید، لایه ای سخاوتمندانه از کرم ضدآفتاب مناسب بر روی پوستتان پوشش دهید. اگر این کار را نکنید، عواقبی که به دنبال خواهد داشت، شما را از انجام هرگونه اعمال زیبایی بر پوستتان پشیمان می کند.

پیشنهاد می شود کرم ضدآفتابی که مصرف می کنید، تنها یک ضدآفتاب نباشد و حاوی مواد ضدلک هم باشد تا هم اثربخشی کاری که انجام داده اید را بیشتر کند و هم از بروز لک بر پوستتان کاملا پیشگیری کند. اگر ضدآفتاب شما حاوی مواد التیام بخش هم باشد، به بهبود هرچه سریعتر پوستتان کمک شایانی می کند.

کرم ضدآفتاب حاوی ضدلک الارو محصولی جدید است که به صورت تخصصي جهت استفاده پس از ليزر، ميكرودرم و پيلينگ شيميايي توصيه مي شود اما براي افرادي كه مستعد لكهاي پوستي هستند يا لك هاي آنها در فصل هاي گرم بيشتر مي شود نيز مي تواند نقش يك پيشگيري كننده قوي را داشته باشد.

ماده موثر Belides يك ضد لك موثر و قوي است كه قرار گرفتن آن در كنار Neutrazen به عنوان يك التيام بخش و ضد حساسيت قوي اين محصول را مناسب پس از ليزر و مراقبت ها و درمانهاي پوستي نموده است.

حضور اين مواد و دارا بودن SPF50+ در اين محصول باعث شده است تا اين محصول توصيه متخصصين پوست براي جلوگيري از انواع لك هاي ناشي از آفتاب باشد.

برای اطلاعات بیشتر بهسایت الارو مراجعه فرمایید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه