10 فروردين 1403



مناسب ترین زمان برای خوردن عصرانه

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

he4246بسیاری از افراد عادت به #خوردن #عصرانه دارند اما نمی دانند که چه زمانی بهترین زمان برای خوردن عصرانه است. در این مقاله نکاتی در مورد مناسب ترین زمان برای خوردن عصرانه عنوان می کنیم.

مصرف میان وعده برای کودکان، افراد لاغر، ورزشکاران و زنان باردار بیش از سایر افراد توصیه می شود و معمولا بین وعده های اصلی غذا خورده می شود.

عصرانه نیز بین ناهار و شام مصرف می شود. این زمان باید دقیقا لحاظ شود یعنی میان هر تعداد ساعتی که بین زمان ناهار و شام قرار داشت باید صرف شود.

میان وعده عصرانه می تواند بستنی،نان و پنیر، کیک و شیرینی و انواع میوه ها و دسرها باشد البته افراد باید در میزان مصرف این میان وعده ها دقت کنند تا دچار چاقی و اضافه وزن نشوند.

he4246

به عنوان مثال کیک های شکلاتی بیشترین کالری را دارند یا انواع کلوچه ها در افزایش وزن بسیار موثر است از طرفی مصرف برخی میوه هایی که شیرینی کمی دارند مانند آلبالو، گیلاس و سیب توصیه می شوند.

مصرف نان به دلیل اینکه سرشار از غلات است و پنیر به همراه مربا و گردو یا سبزیهایی مثل هویج، گوجه‌فرنگی و خیار بسیار مناسب هستند حتی می توان آن را با میوه های آبدار مانند خربزه و هندوانه مصرف کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه