29 اسفند 1402



سنجش رایگان ویتامین دی توسط برند اویلا

3.5909090909091 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.59 (11 رای)

سنجش رایگان ویتامین دی توسط برند اویلابرای اولین بار در ایران؛ برند اویلا با مستقر کردن یک تیم پزشکی در مجتمع تجاری کوروش، به صورت رایگان افراد را از نظر میزان ویتامین دی چکاپ می‌کند؛ ایستگاه سلامتی اویلا از 4 اسفند در مجتمع تجاری کوروش مستقر شده است و تا 15 فروردین به کارخود ادامه خواهد داد.

این کمپین در راستای پاسخ به یکی از شایع‌ترین اختلالات تغذیه‌ای (کمبود ویتامین (D و عوارض خطرناک آن راه اندازی شده است.


علت اصلی کمبود ویتامین D رژیم فقیر از این ویتامین و مواجهۀ نا کافی با آفتاب است. در همین راستا برند اویلا برای اولین بار در ایران روغن غنی شده با ویتامینD  را به بازار ارایه داده است.


گفتنی است مواد غذایی محدودی مانند روغن ماهی و ماهی های چرب دارای این ویتامین هستند، که در رژیم جامعه ایرانی سهم عمده‌ای ندارند.


شرکت اویلا در حالی برای اولین بار روغن غنی شده با ویتامین D را به بازار ارایه داده است، که میزان دریافت این ویتامین، منجر به کار کرد بدنی بهتر شده و احتمال بروز برخی سرطان ‌ها، بیماری‌های قلبی عروقی، عفونت‌ها و بیماری‌های خود ایمنی  (مانن ددیابت نوع 1، MS، و آرتریتروماتوئید) را کاهش می‌دهد.


همچنین با توجه به اینکه کمبود ویتامین D یکی از دلایل خستگی مزمن، تعریق زیاد، درد‌های استخوانی و افسردگی است، تنظیم جذب آن در بدن می‌تواند به درمان این مشکلات نیز کمک کند.
لازم به ذکر است به طور کلی غنی سازی روغن‌ها که یکی از راه‌های جبران کمبود ویتامین D است، در سایر کشورها از قبیل فرانسه نیز انجام شده است.

سنجش رایگان ویتامین دی توسط برند اویلا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه