10 فروردين 1403



چگونه موهاي تيره يا شرابي را پاك كنيم؟

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

پاک کردن رنگ شرابی از روی مو، حتما نگاه کنید برای تغییر رنگ موهای شرابی و قرمز به رنگ های روشن چه مدت باید صبر کرد؟
خانمهایی که موهایشان را مرتب به رنگ شرابی یا بادمجانی و رنگ هایی با بیس قرمز در می آورند باید بدانند که این رنگ موها مثل رنگ مشکی و مشکی پر کلاغی عمل کرده و کار را برای روشن کردن موها سخت خواهد کرد. بنابراین حداقل زمانی که برای پاک شدن قرمزی از روی موها آن هم برای تغییر رنگ مو به رنگ های روشن بخصوص گروه زیتونی و مش و هایلایت که نیاز به دکلره خواهند داشت شش الی هشت ماه خواهد بود و به دلیل آسیب جدی که ممکن است با دکلره به مو وارد شود بهتر است این مدت زمان را گاهی به یکسال هم رساند.

چگونه موهاي تيره يا شرابي را پاك كنيم؟

 

ولی اگر نمی توانید این مدت صبر کنید از این روش برای پاک کردن زنگ های شرابی یا تیره از روی موها می توانید استفاده کنید :
برای بلوند کردن و روشن کردن موها با تن قرمز، نباید از دکلره قوی یا اکسیدان قوی استفاده کنیم چون با این کار موها مقاومت خودشون رو از دست می دهند و قبل از اینکه به رنگ دلخواه برسند ممکنه بسوزند. لوازم کار تفاوتی ندارند ولی نوع مواد متفاوتند. باید بسته به مقاومت مو و میزانی که می خوایم روشن کنیم از اکسیدان ۱ یا نیم و پودر دکلره ضعیف با قدرت روشن کنندگی ۵ یا ۷ درجه استقاده می کنیم.

 


(اکسیدان نیم با مارک bes در بازار هست و بیشتر مارک ها پودر ضعیف دارند و می تونید از راهنمایی فروشنده البته فروشگاه های معتبر استفاده کنید.) در چند مرحله مو رو روشن می کنیم. در هر مرحله می توانیم اکسیدان رو قوی تر کنیم و بعد از شستن موها رو با نرم کننده یا ویتامینه بشوریم و خوب خشک کنیم و دوباره مواد درست کرده و به مو می زنیم. بهتره برای این کار از حرارت استفاده نکنیم چون این کار مو رو ضعیف می کنه و ما برای کار کردن روی موهای شرابی و تیره و ضعیف به مقاومت مو احتیاج داریم در مراحل آخر وقتی مو تا حدی جواب داد و روشی شد از رنگ ها به صورت رقیق شده با آب برای شک وارد کردن به مو و از بین بردن قرمزی یا زردی می تونیم استفاده کنیم مثلا برای از بین بردن زردی رنگ بنفش (v5) را با آب زیاد و چند قطره اکسیدان مخلوط کرده و روی مو می زنیم و ماساژ داده و سریع می شوریم و داخل رنساژ هم می تونیم از رنگ ۰۰۰ برای روشن تر شدن استفاده کنیم و یا بصورت جداگانه با اکسیدان ۳ مخلوط به صورت خیلی غلیظ و روی مو زده بعد از یک ربع تا نیم ساعت بشوریم. برای کم کردن قرمزی هم از رنگ زیتونی تیره (m3) می تونیم استفاده کنیم.


چگونه موهاي تيره يا شرابي را پاك كنيم؟
این کار احتیاج به مهارت داره و ممکنه زمان زیادی (۷ یا ۸ ساعت) طول بکشه و افرادی که تا بحال با مواد دکلره کار نکردن و تجربه ندارند بهتره این کار رو به یک آرایشگر ماهر بسپرند. هر چند که ممکنه هزینه این کار بسیار گران باشه ولی مهم اینکه سلامت موهاتون رو حفظ کنید. چون هنوز بسیاری از سالن ها با استفاده از مواد نا مرغوب و عدم مهارت به موهای مشتری آسیب های شدیدی می رسونند. باز هم تاکید می کنم که داشتن یک موی سالم قهوه ای رنگ خیلی بهتر از داشتن موی بلوند ناسالم!
گردآوری : بخش سلامت مو مامی سایت

منبع : زیباشو

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

بامیه خانگی با کیفیت قنادی

دوستان من علاوه بر مقادیر و طرز تهیه، تمام نکته هایی که از اساتید یاد گرفتم و یادم مونده 😉 رو عنوان میکنم. امیدوارم نتیجه براتون رضایت بخش باشه.

شربت بار زولبیا و بامیه

دوستان همونطور که میدونید شربت بار برای زولبیا و بامیه با باری که برای شیرینی های دیگه یا باقلوا درست میکنیم کمی متفاوت و غلبظ تر است.

نان بربری خانگی

نان بربری خانگی با کیفیت و ماندگاری مناسب را به راحتی با رسپی زیر در منزل تهیه کنید

پیراشکی کرمدار ( دونات کرمدار )

این پیراشکی های خوشمزه و رسپی بسیار راحت و روان آن تقدیم نگاه زیبای دوستان مامی سایتی عزیز! امیدوارم از تهیه ش لذت ببرید.

کرم لبو

کرم لبو، خوشمزه و اسموتی هست با مزه غالب و واضح لبو که میتونه یکی از دسرهای شب #یلدا باشه، من این کرم رو با برگه های خشک لبو تزئین…

پیش غذای لبو و بروکلی

یه #پیش_غذای خاص، متفاوت و مناسب برای سرو در کنار غذاهای گوشتی #مدرن که میتونه گزینه مناسبی برای میهمانی شب #یلدا باشه.

سلامت

بخشهای دیگر مامی سایت!

  • نوروزانه

  • شب یلدا

آخرین نظرات کاربران

سعید
بسیار مفید بودو من از ان استفاده کردم
somy
بنظر خیلی خوب و خوشمزه میاد
من اینو به حلوای لبو ترجیح میدم واقعا

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه

کاربران آنلاین